Δωρεάν αποστολή για αγορές από 60€ και άνω!!!

Αλλαγές σε Μέγεθος / Χρώμα / Σχέδιο

Για την επιστροφή των προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο [email protected] είτε τηλεφωνικά στο 2815 201011. Το νέο προϊόν σας αποστέλλεται με την μεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ COURIER, την επομένη, από την ημέρα καταχώρησης του αιτήματος προς αντικατάσταση των προϊόντων σας. Σημειώστε ότι για να παραλάβετε το νέο προϊόν θα πρέπει να παραδώσετε στον αντιπρόσωπο της ΕΛΤΑ COURIER το δέμα που έχετε προς επιστροφή.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αντικατάσταση των προϊόντων είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στην σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους συνοδευτικά έντυπα.

Για τα προϊόντα που επιστρέφονται αλλά και αποστέλλονται σε αντικατάσταση, εφαρμόζονται οι τιμές που ισχύουν την ημερομηνία καταχώρησης της εκάστοτε παραγγελίας, όπως εμφανίζονται στην ιστοσελίδα την ημέρα καταχώρησης. Όταν ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε ένα προϊόν, το οποίο δεν έχει έκπτωση και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο εκπτωτικό, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αρχική τιμή και όχι με αυτή της έκπτωσης.  Επιπλέον, σε περιόδους επίσημα αναγνωρισμένων εκπτώσεων και προσφορών ενδέχεται να μην αποδίδονται οι κατά το σύνηθες και κατά το προβλεπόμενο απομειώσεις αξιών, εκπτώσεων και bonus αγορών. To κατάστημα έχει κάθε δικαίωμα να μεταβάλει οποιαδήποτε στιγμή, και άνευ προηγούμενης ειδοποίησης, τις αξίες των διατιθέμενων προϊόντων σύμφωνα πάντα με τους Κανόνες Δεοντολογίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και τους Όρους Προστασίας του Καταναλωτή.

Σε σπάνια περίπτωση που δεν εντοπίσατε κάποιο άλλο σχέδιο, ή δε διατίθεται το νούμερο ή /και το χρώμα που επιθυμείτε, για την αντικατάσταση του προϊόντος εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε: Παραλαβή Δωροεπιταγής.

Αλλαγές σε Ελαττωματικά

Το κατάστημα μας κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων, ούτως, ώστε να εξασφαλίζει την άριστη ποιότητα τους. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο [email protected], είτε τηλεφωνικά στο 2815 201011 για να πραγματοποιήσετε την επιστροφή του προιόντος χωρίς να σας επιβαρύνουν τα έξοδα αλλαγής/επιστροφής.
Σημείωση: Τα παιδικά υποδήματα που φέρουν φωτάκια, το foratoshoes.gr δε φέρει ευθύνη για τη λειτουργία τους μετά την αποστολή τους, καθώς ενδέχεται κατά τη μεταφορά τους να υποστούν μόνιμη βλάβη.
Το foratoshoes.gr επεξεργάζεται το αίτημα επιστροφής της παραγγελίας σας και δίνει εντολή στην μεταφορική εταιρεία EΛΤΑ COURIER να παραλάβει το προϊόν σας από τη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής.

Παρατηρήσεις για τις Επιστροφές Προϊόντων

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο ή να φέρει εσωτερικές κι εξωτερικές φθορές (προτείνουμε να δοκιμάζετε το προϊόν πάνω σε μαλακή επιφάνεια, όπως χαλί, μοκέτα κλπ), καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στη σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους έντυπο.

Μετά τις 10 ημέρες έως και τις 30 ημέρες, γίνονται αποδεκτές οι επιστροφές των προϊόντων σας, για τις οποίες επιβαρύνεστε με τα έξοδα μεταφοράς, τα οποία προκύπτουν από την παράδοση και επιστροφή της παραγγελίας σας. Πέραν των 30 ημερολογιακών ημερών δεν γίνεται αποδεκτό ουδέν αίτημα προς επιστροφή των προϊόντων σας.

Παρακαλείστε να μην χρησιμοποιήσετε μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας, καθώς επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα.

Η Δωροεπιταγή στο foratoshoes.gr, ουσιαστικά σας επιστρέφει το ποσό της αντικατάστασης για μελλοντική αγορά. Σας αποστέλλουμε μια Δωροεπιταγή αξίας ίση με την αξία του προιόντος που επιστρέφετε με ισχύ για 4 μήνες. Για προϊόντα με αξία 60 ευρώ και κάτω, το κόστος αλλαγής ανέρχεται σε 3,5 ευρώ, ποσό που αφαιρείται από το πιστωτικό υπόλοιπο της Δωροεπιταγής. Έτσι αναβάλλετε την άμεση αντικατάστασή του προϊόντος, και μπορείτε να προβείτε σε «μελλοντικές αγορές» από το κατάστημα μας, εξαργυρώνοντας τη Δωροεπιταγή που σας αποστέλλουμε. Ο κωδικός που φέρει κάθε Δωροεπιταγή εφαρμόζεται στο καλάθι αγορών στο πεδίο σχόλια της παραγγελίας σας και καταχωρείται στην παραγγελία σας βάζοντας τον κωδικό της Δωροεπιταγής.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Φόρα το
Λ.Καλοκαιρινού 242
Τ.Κ. 71202 Ηράκλειο Κρήτης
ΤΗΛ. 2815 201011
Δευτέρα-΄Σάββατο ώρες καταστημάτων
e-mail: [email protected]

 

Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών Καταναλωτή-Προμηθευτή

Σύμφωνα με τη νομοθεσία ΚΥΑ 70330/2015, η Οδηγία 2013/11/ΕΚ προβλέπει την δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution (http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm), η οποία λειτουργεί ως εξωδικαστικός συμβιβασμός των διαφορών μεταξύ  καταναλωτών και προμηθευτών, on line, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά με τα δικαστήρια) κόστος και ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά. Ο φορέας ΕΕΔ (Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών) οφείλει να αποφασίσει εντός 90 ημερών. Ο καταναλωτής  πριν προβεί σε αίτηση προς τον φορέα ΕΕΔ, οφείλει να έχει επικοινωνήσει προηγουμένως με τον προμηθευτή και να έχει επιδιώξει να επιλύσει την διαφορά απευθείας με αυτόν.  Έπειτα ο προμηθευτής θα προτείνει  τους αρμόδιους φορείς ΕΕΔ προς επίλυση της διαφοράς. Σε περίπτωση που υπάρξει επιτυχής συμβιβασμός συντάσσεται πρακτικό συμβιβασμού, διαφορετικά συντάσσεται πρακτικό αποτυχίας από τον φορέα και αν το επιθυμεί συνεχίζει την διαδικασία στα δικαστήρια. Η διαδικασία αυτή εξυπηρετεί όλες τις χώρες της ΕΕ.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης – Επιστροφή Χρημάτων

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, και να ζητήσετε την επιστροφή χρημάτων σας. Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν στo κατάστημα μας και διαπιστώσουμε ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (δεν είναι φορεμένο, δεν φέρει φθορές εσωτερικές, και εξωτερικές, και συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία), σας επιστρέφουμε εντός 14 ημερολογιακών ημερών ολόκληρο το ποσό που πληρώσατε, όπως αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με Αντικαταβολή, παρακαλείστε να μας υποδείξετε τραπεζικό λογαριασμό, καθώς τα χρήματα σας θα επιστραφούν με τραπεζικό έμβασμα. Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων (Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης Νόμος 2251/1994 Άρθρο 3ι Παρ.1) τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που δε χρησιμοποιήσετε δική σας μεταφορική εταιρεία και επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε την ΕΛΤΑ COURIER, με την οποία συνεργαζόμαστε, και με χρέωση δική μας (Παραλήπτης), τότε από το ποσό των χρημάτων προς επιστροφή, θα σας αφαιρεθούν τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.

X